Dressyrträning bästa ponnyn!

Idag så vár det ju dressyrträning, och det gick jätte bra. När vi kom ditt så lastade vi ur henne och satte på henne all utrustning, och så gick jag in i ridhuset och började att rida fram. När Cicci kom så red jag igenom Lb:2 2 gånger första gången gick det sådär och kag slarvade med vägarna, men andra gången så gick det så mycket bättre vägarna varet bra och henne form var perfekt. Vi gjorde sen lite galoppfattningar och dom har blivit mycket bättre hon tar inte upp huvudet så mycket längre en vad hon gjorde förut. Sen så gjorde vi lite skänkelvikningar också innan jag travade av henne. När vi kom hem så masserade jag in lite bliniment och så hon var helt genomblöt så jag satte på henne ett täcke.
Denna oufits hade jag idah förutom benskydd så hade jag benlindor och så hade jag svarta ridbyxor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0