Dressyr på banan 11/10-12

Idag så red jag ett dressyrpass på banan, tyckte att det gick jätte bra hon kändes fin och hennes form var mumma. Jag skrittade henne i ca 10 min, sen så kortade jag upp tyglarna och skulle trava snacka om att hon var pig så hon fick springa av sig lite först innan jag började jobba henne ordentligt. När hon sprungit ett tag så satte jag mig ner i sadeln och red igenom Lc:2 en gång och hon kändes jätte fin det var bara galoppenfattningen som vart lite sådär. Men annars bra, övade sedan på lite galoppfattningar och det gick bra i blan och i bland sådär hon tar upp huvudet,. Sen så travade jag mest runt och sedan så fick hon skritta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0