DAGEN!! Ayla

Idag så red jag ut med Sandra, det gick bra hon vart lite för pigg ibland. Aa men vi skrittade ett tag på långa tyglar sen så kortade jag upp tyglarna och började jobba henne lite smått hon var lite stretig men hon vart mycket mjukare när vi började trava. vi travade bort till rakan där så tog vi galopp gick skit fort men sen när hon fått sprungit av sig lite så kortade jag upp henne och jobbade henne lite. Sen så travade vi och galopperade en annan väg hem. När vi kom tillbaka så borstade jag av henne och släppte in henne i boxen, och då packade jag allt tills i morgon

sorry att det blir samma bilder hela tiden, men nu i helgen när det är ridläger så kommer det att komma massor av nya bilder! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0