Ayla 25/10-12

Idag så red jag ut men Ayla, när jag kom hem så åt jag något litet och bytte om sedan så gick jag ut i stallet. Jag borstade och satt på allutrustning och tog på massor av reflexer och så bar det av ut till skogen. Jag skrittade ett tag tills jag kom till en grusväg där började jag att trava, jag kände direkt att hon var jätte pigg hon ville bara springa i från kändes det som men inte konstigt hon har ju tagit det jätte lungt måndag,Tisdag och Onsdag. Så jag red in på en stig så jag kom till trav/galopp rakan där så travade jag dit och försökte jobba henne lite hon vart riktigt fin i slutet. Sen så vände jag och galopperade tillbaka gud var fort det gick kan jag säga hon skenade nästan med mig hihi :P. Men när jag saktade jag av till trav och travade ett tag innan jag sen saktade av till skritt och vi skrittade hemåt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0