Dagens uteritt! Ayla <3

Hej svejs på er, idag så red jag ut med mamma gick bra tyckte jag vart ingen galopp det var så kletigt ena dagen är det för hårt och andra för kletigt...:P. När jag kom hem från konståkningen så tog jag snabbt på mig ridkläderna och gick ut i stallet borstade och gjorde i orning henne inför ridpasset. Vi skrittade i väg vi började att trava när vi kom in på grusvägen jobbade henne ställde henne åt sidorna så att hon belv mjuk hon var väldigt stel i vänster sida, men vart bättre när jag ställt henne ett tag. Vi travde på en racka där jag gjorde några skänkelvikningar åt båda hålen. Sedan så skrittade vi hemåt. När vi kommit hem och Ayla gåt ut i hagen så smörjde jag båda tränsen och stövlarna,tvättade bennskydd och mockade och gjorde i orning hö påsar så mycket fick jag gjort i dag. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0