Dagen!

Hade gjort massa tidsinställda, men dom har inte kommit upp konstigt...
Men i alla fall idag så red jag ut med mamma, kan säga att det blev lite drama då och då haha :P. Men när vi skrittade  i väg och då hållde dom på att fixa i orning motorkrossar, men vi började att travade  hon var sjukt fin kan jag säga i gloppen också sjukt fin var hon. Men när vi travat på en raka och ska vända vi travar en bit och då så håller dom på och kör med motorkrossarna och så, då så hör jag något bakom mig och vips så ligger mamma på åkern och Leffe står en bit bort snacka om att jag blev rädd Ayla vart ju så klart jätte spänd och ville bara springa där i från. Men som tur var så står Leffe stila dom gick upp på vägen igen så hoppade  hon upp och så försökte vi att rida hemåt, när dom lugnat ner sig lite så tog vi lite galopp. Men icke sa nicke Ayla bara flög upp i galoppfattningen gjorde värsta bocksprånget hållde nästan på att flyga av med gjorde inte det hon gjorde det en gång till men inte lika hög. Vi saktade av och travade en bit sen så skrittade vi hemåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0