Bästa Ayla!

Idag så var det ju dressyrträning, det gick sjukt bra hon var jätte fin. När jag ridit fram ordentligt så började vi träningen. Vi började med att jag skulle rida snettigenom kort diagonal och länga hennes steg jag tyckte att det gick helt okej faktiskt men hon har ju väldigt svårt att länga sina steg, jag skulle sen korta dom och det gick jätte bra.
 
Vi gjorde en fyrkant med bakdelsvändningar i hörnen i skritt det gick kanon, tog lite galopp och då så skulle jag korta länga, korta, länga ja ni förstår gick sådär faktiskt hon var väldigt trött och jag också. Jag red sen lätt och lät henne trava i en låg form. När jag kom in i stallet så tog jag en blöt svamp och skölde av henne lite hon vart genom svätt. Och satte på ett svettäcke så fick hon gå in i boxen.
Bilderna är från i dag, jag vet min sist är hemsk.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0