My Day!

Idag så red jag i ridhuset, det gick faktiskt riktigt bta har börjat hitta känslan på henne nu. Hon var väldigt fin i formen stundtals gjorde rätt så mycket skänkelvikningar som gick jätte bra då är nöjd. BILDER KOMMER I MORGON. Sen hämtade jag in Ayla borstade och fixade i orning henne sen gick vi en liten promenad gick ända tills det inte gick mer var jätte djup snö och hade verkligen inte dom bästa skorna så vände och gick in i ridhuset. Där fick hon först springa av sig och jädrar vad hon sprang bockade och ja allt så en skit pigg ponny alltså. Ropade sen på henne och då kommer hon travandes i mot mig min prinsessa vad söt hon var. Tränade lite trix och sånt med henne också hon var jätte duktig verkligen.<3

saknar!!<3 <3

Kommentarer
Postat av: Frida och Bella

Hej hej!
var jättegärna med på dagensblogg på våran blogg. Tävlingen avslutas nog ikväll så var snabb! ;)

2012-12-30 @ 16:22:34
URL: http://ponniemupparna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0