Livett!

Hej, idag så har jag äntligen fått ridit när jag kom hem från stan efter att ha handlat massa julklappar så gick jag ut i stallet mamma hållde på att rida Livett så då passade jag på att rida henne. Det gick ganska bra tycker jag hon är riktigt svår riden jag kan knappt sitta på henne. Jag kanske ska vara med på 2 dressyrträningar med henne nästa vecka eftersom att Ayla måste vila.
 
När jag kom in i stallet så hämtade jag min lila sötnos och pysslade om henne ordentligt borstade och masserade henne, sen så tog jag på henne ett mysigt täcke och så fick hon gå in i boxen och mumsa på sitt hö. Nu sitter jag här ochgör inget speciellt har nyss ätit och ska hoppa in i duchen har även åkt på en ordentlig förkylning.
Saknar dig över allt annat. <3 <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0