Dagen innan julafton

Ohh i morgon är det julafton idag så hoppade jag livett i ridhuset, gick över förväntan hon vart stark till några hinder men annars då gick det kanon. Jag tog in Ayla och gick med henne i ridhuset ett tag borstade och gosade med henne. Hennes rygg har typ blivit missbildad så jag kommer aldrig mer att få tävla eller träna henne verkligen jätte jätte tråkigt :( :(((((. Men vi ska försöka köra in henne så vi får se om vi köper en till D-ponny eller om jag börjar rida livett men jag vill lixom tävla ponny och inte storhäst men vi får se vi har ju i alla fall kvar Ayla hur som helst tänker inte bli av med henne aldrig någonsin hon kommer alltid vara min allra bästa vän kommer kanske att få skogsrida henne ibland men kommer ju i så fall tävla henne i ponnyntrav. <3 <3 <3 <3


Kommentarer
Postat av: Amanda - En satsande tävlingsryttare

Nej vad tråkigt! :(

2012-12-25 @ 19:21:49
URL: http://perfectpony.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0