Åsiktsinlägg-Bilar

Har aldrid skrivit ett åsiktsinlägg förut så nu kommer ett.
Bilar hade tänkt skriva om bilar, vissa kör som galningar och det verkar som om dom inte ser oss som sitter på hästen dom kommer i 190 och bara sussar förbi. Jag stör mig verkligen på det visst vissa hästar bryr sig inte men det finns faktiskt hästar som kan bli riktigt rädda och hoppa ner i diket eller vad det nu är. Dom kan väll åtminstånde åka ut till kanten lite och inte åka mitt på vägen Ayla är en sån dom inte bryr sig så jätte mycket men om det kanske är en unghäst eller något så kan det gå ila. Jag uppskater dom som saktar ner och håller ut till kanten så mycket som möjligt det finns vissa som till och med stanner och väntar till man har gått förbi. Ja det var min åsikt vad är eran?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0