Världens finaste! <3

Idag så red jag ut i skogen barbacka. Och det gick sjukt bra. Skrittade ett tag på vägen när jag kortade upp tyglarna hon slängde med huvudet och hållde på men det var för att fkugorna och småkryp iriterade henne. Men så fort jag började att travade så slutade hon. Travade in på en stig där jag nästan alltid brukar rida och där hade dom huggit ner massa träda men det var några som gade ridit där så det var upptramat. När jag kom ut till en sand väg så tog jag lite galopp där galopperade en liten bit och vände sedan och galopperade tillbaks jobbade henne inte så mycket i galoppen. När jag saktade av så travjobbade jag henne och gud vad fint hon gick då hon var bara jätte fin. sen så skrittade jag hem.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0