utan dig finns inte Jag! <3

Idag så gick det helt ok. Vi red somsagt ut i skogen. Skrittade henne tills vi kom till grusvägen. Och så började vi att trava. Jag gjorde några skänkelvikningar från ena sidan av vägen till den andra gick inte så bra i början men lite senare när jag gjorde det igen så gick det toppen. Vi red till trav/galopp rakan och när vi kom dit så hade dom tagit bort det där dom sått så vi tänkte att vi kunde rida lite där. Men vi gjorde inte det då set precis kom en traktor som skulle köra därinne. Så vi började att galoppera på rakan Leffe(mammas häst). Red förre och då när vi började att galoppera så vart hon lite hätsig och ville galoppera Leffe. Så jag lätt henne göra det och gud vilken fart det blev. Galopperade ifrån mamma, Haha xD. Men den så kortade jag upp henne och saktade ner till trav. Sen så vände vi och trava tillbaka. Och när vi kom till den vanliga vägen så saktade vi av till skritt. Odå så började kördetruskan (stav) att köra och då blev Leffe lite rädd och hoppade till så då gjorde Ayla också det och hon hoppde rakt ner i ett dike men som tur var var det inte så djupt. Så vi skrittade vidare hemåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0