Ridur i skogen i spöregn. (Ayla)

Idag så red jag och mamma ut i skogen. När vi skrittade iväg så sken solen och det var fint väder. När vi kom in i skogen så kortade jag upp tyglarna och vi började att trava. Travade i väldigt många vattenpölar riktigt kul. Vi red sedan in på en liten väg där vi galopperade, Galppperade också i vattenpölarna. Satte mig ner ocj jobbade henne litegrann. Gach vad fin hon var går inte att beskriva. När vi sedan vände och galopperade tillbaka och sedan saktade vi av till trav. Och så började det att dugga lite smått. Men vi red vidare. Och när vi sen skulle rida upp på en väg så började det verkligen spöregna så vi fattade galopp. Och galopperade till en stor grann, där vi stannade och väntade tills det hade slutat lite. Sen travade vi vidare hemåt. När vi kom hem så var jag helt genom blött verkligen. :D
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0