One perfect pony! <3

Idag så longerade jag Ayla. Och det gick bra. Ibland så kunde hon bli lite ofocuserad och kolla på allt annat. Men jag gick först och hämtade henne i hagen snacka om skitig ponny. Borstade av henne all lera och sånt. Sen så gick jag och hämtade benskydd,pisk och longeringslina. Gick sen ner med henne till ridbanan och gick med henne några varv innan jag tog ut henne på en volt. Började att trava henne och då vill hon bara dra sig in i mitten. Men när jag putade ut henne så stannade hon där ute. Bytte varv och då gick hon fint tog lite galopp i samma varv och det gick också ganska bra. Tog galopp i andra varvet och då var hon lite ofocuserad på mig. Men sen så travade hon lite sen så gick jag med henne.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0