Hppträningen igår! 21 Augusti 2012

Hade gjort massa tidsinställda till idag men dom kom inte upp??
Men igår så var det hoppträning! När vi kom dit så hade dom redan byggt klart banan så vi behövde inte hjälpa till. Så vi tog ut henne och satt på henne sadel, mm. Skrittade in på banan och skritta någrea varv innan jag kortade upp henne och bör jade att trava efter jag travat en stund så tog jag lite galopp. Sen så skulle vi sammlas. Jag och en till som hade ponny fick börja att galoppera över några cavalettis på en volt. Och det gick bra ibland så vsrt det konstigt och hamna fel och så. Och så skulle vi sedan hobba ett räcke och sen komma på en oxer. På räcket så kom jag lite nära men på Oxern så kom jag helt perfkom en gång till på det då gick det jätte bra. Jag kom sedan på ett räcke sen på ett annat räcke. Och det gick kanornes. Vi skulle sen komma på en kompinaskion förstången gick jätte bra sen så skulle jag komma en gång till och när jag hoppat det första hindret och hon skulle presic hoppa av på det andra. Och så stannar hon. Och jag flyger  sadeln och blir hängades över henne hals. Och vi river hela hindret och hinderstöderna. :P. Sen kom jag en gång till och då gick det bra. Efter kombinationen så skulle jag direktt komma på en trippelbarr och det gick jätte bra. Och sist så hoppade vi bana med allt. Och då fick jag ett bra flytt det gick bra.

Kommentarer
Postat av: Alice Lundberg

Ser ju riktigt tjusigt ut

2012-08-23 @ 08:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0