Du är helt perfekt i mina ögon. <3

idag så gick det riktigt bra ibland men också ibland så vart hon för pigg. Och sprang upp i luften med huvudet. Red den vanliga vägen idag. Galoppen var hon riktigt fin i på tillbaka vägen jobbade på fint. På dit vägen så raceade jag bara så hon skulle bli av med sin energi som hon hade. Men när vi trvavade hemåt så tog jag ett litet skutt över en stock om låg på marken och det gick bra. Övade också på att hon skulle gå i vatten för hon är lite rädd för vatten. Skrev ett jätte långt inlägg om ridpasset men det bara försvann, Aja nu så ska jag fixa massa tidsinställda till imorgon när skolan börjar. :P
min fina pärla

Kommentarer
Postat av: Alice Lundberg

Vilket fint ekpage!!!!

2012-08-20 @ 11:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0