Dressyrträning 22 Augusti 2012! (Ayla)

Idag gick det verkligen jätte bra. Skrittade först fram ute men sen gick jag in och började att trava. Tog lite galopp också innan Cicci kom, När hon kom så skulle jag bara trava på en volt. Och då så rörde jag så mycket på mina händer så hon plockade upp ett silverfat. Som jag skulle hålla i. Så att mina händer skulle vara stilla och det funkade jätte bra. Red med det ett tag innan jag skulle rida igenom Lc:2. När jag skulle rida det så var det en sån himla skillnad. Ayla vart så mycket  finare som helst och min sits. Gud vad bra det gick. Så det måste jag öva på mera. När jag ridit klart så körde vi lite galopp med att hon skule fatta galopp när jag sa till och så och det gick bra. Skulle sen rida på fyrkantspåret och göra skänkelvikningarpå spåret och ibörjan så gick det sådär men dom sista gångerna så gick det riktigt bra. Sen så trvade jag av. Och hoppade av och gick ut och gick med henne där.
En gammal bild från i Vintras! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0