Dressyrträning 15 Augusti (Ayla)

Idag så var det ju Dressyrträning. Det gick hur Grymt som helst. När vi kom så var dom ute och red. Så jag skrittade fram där ute men det var så hårt på banan ute så vi gick in i ridhuset då det var Pay and jump på den stora banan. När jag kom in i ridhuset så började jag att trava, Red på en volt och jobbbade hen´ne i vänster sidan (där hon är lite stel fortfarande) När träningen började så red jag först igenom Lc:2. Och hur grymt gick inte det det gick jätte bra. Var bara halten och hälsningen som inte vart så bra. Och Cecilia sa att detsåg riktigt bra ut och hon trodde om det hade varit en tävling så hade jag kommit placerad. Riktigt kul att höra. Red igenom det än gång till. Då var halten bra men ökningen lite sådär. Sen så övade vi på uppridningar men halt och hällsning. Då så börjar hon att backai halten då jag trycker invänster bogen då hon tar ut den. Men sen när vi gjort det några gånger så gick det mycket bättre.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0