Ayla den 13 Augusti

Sorry för uppdateringen men har inte hunnit att göra tidsinställda men har varit borta nu under dagen.

Men jag red ut i skogen idag med mamma. Ayla var riktigt fin idag men vi skrittade tills grusvägen började, Och då kortade jag upp tyglarna och började jobba henne lite smått. Och så började vi att trava. Hon jobbade på fint men jobbade henne ett litet tag sen så fick hon bara trava. Sen så skrittade vi ett tag där det var lerigt och halt. sen så tog vi lite galopp Raceade lite i början innan jag kortade upp henne. Och när jag kortade upp henne så var hon jätte fin jobbade på och var fin i formen. Så jag är riktigt nöjd över dagens pass. :D <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0