Ayla 28 Augusti

Idag så gick det verkligen bra hon formen var mumma och ja, allt var perfekt.
Efter vi ätit så gick jag ner och hämtade henne i hagen. När jag borstat henne och satt på all utrustning och var klar. Så gick jag ut och hoppade upp. Skrittade ner till paddocken och skrittade en stund, när jag kortade upp tyglarna och tänkte mycket på mina händer så att dom skulle vara så stilla som möjligt.
Började att trava. Tog upp pisken så att jag hållde i båda ändarna på den så att mina händer skulle vara stilla. Hon avr super fin i formen tog lite galopp också lite innan jag red igenom Lc:2. Tog ner pisken sen så började jag att rida det, Gick hur bra som helst hon var jätte fin i formen det ända som inte var så bra var avsakningen till skritt över medelinjen. Galoppen var mumma. Sen så fick hon skritta några varv innan jag red Lb:1an. Det gick inte riktigt lika bra. Då. Men har inte tid att skriva så ordetligt. Men bilderna är från idag.

Kommentarer
Postat av: TeamWilmaM

Snyggingar :D <3

2012-08-28 @ 21:45:28
URL: http://teamwilmam.blogg.se
Postat av: Alice Lundberg

Det ser ju jättebra ut, då får vi hålla tummarna på lördag.

2012-08-29 @ 08:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0